popisuje kroky při řešení matematických situací (všude máme modely apod.)
ZGM-MRF-000-ZV3-001
Komentář
STRATEGIE UČITELE:
Učitelé plánují a integrují konkrétní projevy žáků do učebních úloh, čímž aktivně podporují rozvoj základních gramotností žáků.
Postupné/dílčí kroky dosahování očekávaného výsledku učení:
PROJEVY ŽÁKA:
komponenta: popis a formulace
- popíše kroky svého postupu řešení matematické situace s využitím matematického modelu na základě své evidence
- slovně formuluje rozdíly mezi objekty a vzory
komponenta: dokazování správnosti matematických řešení
- ověří platnost svých zjištění s využitím dříve osvojených znalostí a dovedností
- vyvozuje logické závěry
komponenta: interpretace
- identifikuje zjevné vzory nebo souvislosti v informacích vyplývajících z matematické situace
- prezentuje svým způsobem své výsledky
komponenta: užitečnost
- vyhodnotí pomocí odpovědí na reflektivní otázky přínos řešení pomocí použitého matematického modelu