Rozpozná opakující se vzory a zákonitosti v různých matematických situacích.

ZGM-MUV-000-ZV3-001
divider

Komentář:

VZDĚLÁVACÍ STRATEGIE UČITELE:

Učitelé plánují a integrují konkrétní projevy žáků pomocí učebních úloh, čímž aktivně podporují rozvoj základních gramotností žáků.

NÁMĚTOVNÍK PROJEVŮ ŽÁKA:

Komponenta: logický úsudek

  • Třídí objekty z běžného života na základě rozlišujících znaků.
  • Uspořádává roztříděné objekty z běžného života do struktury.

Komponenta: analýza

  • Rozdělí svůj postup řešení na jednodušší kroky.
  • Vyjádří slovně jednotlivé kroky svého postupu řešení jednoduché situace z běžného života.

Komponenta: syntéza

  • Objeví jednoduché logické vzory a pravidelnosti dané situace v kontextu výukového modelu i reálného života.
  • Popíše objevené logické vzory a pravidelnosti zvoleným způsobem.

Komponenta: práce s podmínkou

  • Rozlišuje jednoduché rozdíly mezi objekty a vzory za daných podmínek.
  • Porovnává jednoduché rozdíly mezi objekty a vzory za daných podmínek.