Rozumí konkrétním informacím v jednoduchých, pomalu a zřetelně pronášených textech.

JJK-AJA-001-ZV5-001
divider

Úroveň: Na začátku

Popis:

  • Rozumí jednoduchým krátkým pokynům, které se běžně používají ve vyučování.

Ilustrace

Krátký textový popis:

Žák vhodně reaguje na běžné pokyny, které se používají při komunikaci v hodinách angličtiny (Stand up, Listen, Come here, Make a circle, Open you book, Colour the picture, Repeat after me) nebo v aktivitách či hrách, jako je např. Simon says (Point to the window, Touch your nose, Clap your hands, Turn around, Jump)Porozumění prokazuje správným provedením činnosti, splněním úkolu či pohybem. V poslechových aktivitách plní jednoduchá zadání jako např. Listen and repeat, Listen and point, Listen and write the number.


Úroveň: Na cestě

Popis:

  • Rozumí pokynům a instrukcím běžně používaným ve vyučování. 
  • Porozumí některým informacím v krátkých a jednoduchých promluvách souvisejících s osvojovanými tématy.

Ilustrace

Krátký textový popis:

Žák rozumí složitějším pokynům používaným ve vyučování, např. komplexnějším instrukcím ke cvičení (Now, everybody, look at the board. Let’s do exercise. Match the words with the pictures. Who can read the first word? Which picture is it?) nebo zadání hry či skupinové práce. Tyto pokyny jsou doprovázeny výraznou mimikou či gestikulací vyučující a jejich součástí bývá vizuální demonstrace, která podpoří porozumění žáka. V poslechových aktivitách žák prokazuje porozumění konkrétním informacím z okruhu osvojovaných témat. Plní úkoly jako např. Listen and tick or cross. Listen and circle the correct word. Listen and write the word.


Úroveň: Splněno

Popis:

  • Porozumí krátkým a jednoduchým promluvám souvisejícím s osvojovanými tématy, jsou-li pronášeny pomalu a s pečlivou výslovností.
  • Na základě poslechového textu přiřazuje obrázek na správné místo, určuje pořadí nebo doplňuje chybějící informaci.

Ilustrace

Odkaz:

Krátký textový popis:

  1. Zadání úlohy pro žáka: Poslouchej. Ke každému jménu napiš správné písmeno obrázku. Jeden obrázek je navíc.
  2. Realizace a hodnocení: poslechovou úlohu si žák vyslechne dvakrát.

Úroveň: Minimální doporučená úroveň

Popis:

Rozumí jednoduchým krátkým pokynům používaným ve vyučování.