Zapojí se do jednoduchých rozhovorů týkajících se osvojených témat.

JJK-AJA-003-ZV5-005
divider

Úroveň: Na začátku

Popis:

  • Zapojuje se do velmi jednoduchých rozhovorů s učitelem nebo se spolužáky, v nichž používá osvojené fráze. 

Ilustrace

Krátký textový popis:

Žáci, kteří si osvojili slovní zásobu zaměřenou na sporty a gramatickou strukturu can/can’t pracují ve skupinách a navzájem se ptají, jestli umí tyto sporty hrát (Can you play table tennis? Yes, I can. Can you play volleyball? No, I can’t.). 

Své odpovědi si zaznamenávají do tabulky.


Úroveň: Na cestě

Popis:

  • Zapojuje se do jednoduchých rozhovorů s učitelem nebo se spolužáky, které se týkají probíraných témat.

Ilustrace

Krátký textový popis:

Žáci hrají komunikační hry jako např. najdi pět rozdílů mezi obrázky. 

Dramatizují ukázky z textů, které čtou (např. ve formě komiksů). 

Mohou si také podobné rozhovory sami vytvářet. 


Úroveň: Splněno

Popis:

  • Zapojuje se do rozhovorů o známých tématech a dokáže klást otázky a reagovat na odpovědi.
  • Vyjádří velmi jednoduše svůj názor a přidá krátké vysvětlení.

Ilustrace

Krátký textový popis:

1. Zadání:

Jsi na mezinárodním táboře. Vyber si kartičku a přečti si, kdo jsi. Ptej se a zjisti informace o nových kamarádech. Odpovídej na jejich otázky. Ptej se např. How old are you?

2. Učitel hodnotí:

  • obsah sdělení 
  • jazykovou správnost 

Ilustrativní úloha

V této úloze spolu komunikují čtyři žáci v rolích účastníků na mezinárodním táboře. Navzájem si pokládají otázky a odpovídají podle informací na kartičce, kterou si vylosují. 


Úroveň: Minimální doporučená úroveň

Popis:

Zeptá se na osobní údaje a odpovídá na otázky vztahující se k osobním údajům.