Zapojí se do jednoduchých rozhovorů týkajících se osvojených témat.
Úroveň: Na začátku
Popis:
- Zapojuje se do velmi jednoduchých rozhovorů s učitelem nebo se spolužáky, v nichž používá osvojené fráze.
Ilustrace
Krátký textový popis:
Žáci, kteří si osvojili slovní zásobu zaměřenou na sporty a gramatickou strukturu can/can’t pracují ve skupinách a navzájem se ptají, jestli umí tyto sporty hrát (Can you play table tennis? Yes, I can. Can you play volleyball? No, I can’t.).
Své odpovědi si zaznamenávají do tabulky.
Úroveň: Na cestě
Popis:
- Zapojuje se do jednoduchých rozhovorů s učitelem nebo se spolužáky, které se týkají probíraných témat.
Ilustrace
Krátký textový popis:
Žáci hrají komunikační hry jako např. najdi pět rozdílů mezi obrázky.
Dramatizují ukázky z textů, které čtou (např. ve formě komiksů).
Mohou si také podobné rozhovory sami vytvářet.
Úroveň: Splněno
Popis:
- Zapojuje se do rozhovorů o známých tématech a dokáže klást otázky a reagovat na odpovědi.
- Vyjádří velmi jednoduše svůj názor a přidá krátké vysvětlení.
Ilustrace
Krátký textový popis:
1. Zadání:
Jsi na mezinárodním táboře. Vyber si kartičku a přečti si, kdo jsi. Ptej se a zjisti informace o nových kamarádech. Odpovídej na jejich otázky. Ptej se např. How old are you?
2. Učitel hodnotí:
- obsah sdělení
- jazykovou správnost
Ilustrativní úloha
V této úloze spolu komunikují čtyři žáci v rolích účastníků na mezinárodním táboře. Navzájem si pokládají otázky a odpovídají podle informací na kartičce, kterou si vylosují.
Úroveň: Minimální doporučená úroveň
Popis:
Zeptá se na osobní údaje a odpovídá na otázky vztahující se k osobním údajům.