Dodržuje základní pravidla her a soutěží, označí přestupky proti herním či soutěžním pravidlům a vysvětlí, v čem došlo k jejich porušení.
CZB-TEV-002-ZV9-007

Metodický portál RVP.cz:
Odborné články
Název | Popis |
---|---|
Statistické zpracování výsledků úspěšnosti s Excelem | Aktivita je určena pro práci žáků s tabulkovým procesorem MS Excel v rámci statistického vyhodnocen... |
Výšky v trojúhelníku | Součástí aktivity je práce s fyzickou pomůckou a následné modelování v programu GeoGebra. Žáci nejd... |
Jak má vypadat AI gramotnost, nechceme-li být ovlivňováni | Alarmující zpráva o vývoji v oblasti možného záměrného ovlivňování funkce LLM, vztahu k potřebné AI... |
Malé, ale úspěšné. Revize RVP | Z některých sociálních sítí by se mohlo zdát, že zásadnější změny ve vzdělávání stát dobře dělat ne... |
UK versus US pairs | Žáci na webové stránce pexeso.net vytvoří pexeso s výrazy, které se řeknou jinak v britské a jinak ... |
Datová gramotnost ve škole | Digitální gramotnost je pro budoucnost žáků nedostatečná. Je potřeba posunout se s nimi na vyšší úr... |
„Zakopaný pes“ hudební výchovy a možnosti nápravy | Článek představuje různé průběhy hudebního vývoje dětí. Poukazuje na příčinu těžkostí školní hudebn... |
Jak omezovat konspirační teorie pomocí AI | Zpráva o výzkumu amerických vědců, v němž se pokusili ověřit možnost využití AI k potlačování konsp... |
Zkameněliny jako okno do minulosti | V rámci výukové lekce žáci poznávají proces vzniku zkamenělin a učí se je systematicky rozpoznávat ... |
DigCompEdu kuchařka (3. díl): deset praktických bodů, než vyrazíte vařit či vzdělávat | Článek nabízí deset metodických či didaktických doporučení pro lektory a lektorky, kteří se rozhodn... |
Nanoučení jako součást moderního vzdělávání | Nanoučení se stává nedílnou součástí moderní podoby vzdělávání. Proč je tak efektivní, jaké nabízí ... |
DigCompEdu kuchařka (2. díl): inspirace pro metodickou podporu | Článek nabízí impulsy a inspirace pro metodiky a metodičky ICT při práci s DigCompEdu a soustředí s... |