Terénní digitální mikroskopie |
Žáci vyhledají v okolí školy objekty vhodné k terénnímu mikroskopování pomocí digitálního mikroskop... |
Srovnání chladící funkce veřejné zeleně v okolí školy pomocí mobilní aplikace |
Aktivita navazuje na terénní průzkum okolí školy a je zaměřena na vyhledávání a analýzu informací v... |
Něco na tom podílu je aneb Cesta k důležité matematické konstantě |
Ukázat žákům co nejpřesněji, že podíl obvodu kružnice a jejího průměru je vždy konstantní, byl v mi... |
Jak probíhala středověká bitva? |
Středověk si většina lidí stále představuje jako věk temnoty a šedi, v němž každá bitva představova... |
Jak hra zobrazuje Athény za Perikla? |
I počítačové hry se stávají zajímavými a propracovanými zdroji poznání v hodinách dějepisu. Ač nám ... |
Co nám má pomník sdělit? |
Pomníky a sochy jsou součástí veřejného prostoru, kterou mnohdy vnímáme spíše mimochodem a jako sam... |
Tvorba myšlenkových map v přírodopisu |
Tato aktivita pomáhá žákům upevnit si důležité pojmy a souvislosti z tématu voda kolem nás pomocí t... |
Frankofilova dobrodružná cesta (A1) |
V rámci této výukové aktivity se žáci stanou „digitálními“ cestovateli po francouzských památkách. ... |
Jak renesance ovlivnila podobu Sixtinské kaple? |
Žáci se s pomocí volně dostupné virtuální reality přenesou do slavné Sixtinské kaple ve Vatikánu, s... |
Mapování biodiverzity vybrané lokality v rámci světové výzkumné komunity pozorovatelů |
Aktivita je zaměřena na mapování biodiverzity v určené oblasti (okolí školy, obec apod.) pomocí web... |
Proč napsali Jenský kodex? |
Žáci analyzují digitalizované stránky a iluminace Jenského kodexu a společně ve sdíleném online pro... |
Co viděl Jacques Callot? Třicetiletá válka očima umělce |
Třicetiletá válka nabízí řadu obrazových pramenů, umožňujících nám nahlédnout do tehdejšího dění. R... |