Účelně a uvážlivě sdílí data a informace v digitálním prostředí s cílem osobního růstu, podpory školní či zájmové komunity nebo za účelem týmové práce na školních projektech.
KDI-ZAP-000-ZV9-001
Metodický portál RVP.cz:
Odborné články
| Název | Popis |
|---|---|
| Můj první e-mail francouzsky (A1) | V prakticky zaměřené hodině se žáci naučí napsat svůj první e-mail ve francouzštině. Aktivita je př... |
| Svět podcastů – račte vstoupit! Díl čtvrtý: Jak na publicistický rozhovor? | Tato výuková aktivita je zaměřena na rozvoj dovedností vedení publicistického rozhovoru pro žáky de... |
| Svět podcastů – račte vstoupit! Díl třetí: Konkurz na moderátora | Potřebujete ověřit čtenářské dovednosti svých žáků? Zejména pak plynulost, tempo řeči, intonaci a s... |
| Jak by vypadal panteon Krkonoš? | Většina z nás zná panteon Národního muzea nebo Slavín na Vyšehradském hřbitově a máme povědomí o to... |
| Fake news – Ça existe! (A1) | V této výukové aktivitě určené do hodin francouzského jazyka se zaměříme na rozvoj mediální gramotn... |
| HURÁ NA OLYMPIÁDU! (A1) | Letní olympijské hry se letos konají po sto letech opět v Paříži. Tuto příležitost si nesmí nechat ... |
| Jak obnovili Athény? | V aktivitě žáci v pracovních skupinách prozkoumávají portál s 3D archeologickými rekonstrukcemi kla... |
| Opakování z chemie pomocí křížovek | Aktivita cílí na tvorbu on-line křížovek bez tajenky, s hlavním oborovým cílem zopakovat a prověřit... |
| Proč napsali Jenský kodex? | Žáci analyzují digitalizované stránky a iluminace Jenského kodexu a společně ve sdíleném online pro... |
| UNESCO: Rozšiřme seznam světového dědictví! | V této výukové aktivitě do hodin výchovy k občanství se zaměříme nejen na připomenutí českých památ... |
| Co viděl Jacques Callot? Třicetiletá válka očima umělce | Třicetiletá válka nabízí řadu obrazových pramenů, umožňujících nám nahlédnout do tehdejšího dění. R... |
| Typická jídla německy mluvících zemí | Výuková aktivita se zaměřuje na procvičení slovní zásoby tematického okruhu „Jídlo“ s přesahem na z... |