Při čtení i psaní posuzuje autorské záměry, účinky a prostředky textu i kontext autora nebo čtenáře.
ZGC-KCP-000-ZV9-001

Metodický portál RVP.cz:
Odborné články
Název | Popis |
---|---|
Sociální sítě pod lupou | Žáci analyzují příspěvky a komentáře veřejně známé osobnosti na sociálních sítích za posledních 14 ... |
Kritici digitálního světa: Umění rozlišovat a hodnotit? | Vzdělávací aktivita se zaměřuje na rozvoj digitálních kompetencí a kritického myšlení. Posuzují se ... |
Růže pro Algernon: Lidská x umělá inteligence | Při této aktivitě se žáci naučí pracovat operovat s pojmy inteligence, umělá inteligence (možnosti ... |
Svět podcastů – račte vstoupit! Díl sedmý: Publikujeme bezpečně | V této výukové aktivitě si žáci osvojí, jak bezpečně a efektivně publikovat školní podcast na kanál... |
Žíznivé úspory | Aktivita Žíznivé úspory je příkladem propojení rozvoje čtenářské, digitální a matematické gramotnos... |