používá digitální technologie připojené k síti nebo k sobě navzájem k posílání a získávání dat

INF-INF-004-ZV5-009
divider

Úroveň: Optimální

Důkazy o učení:

  • uvede, jak a kdo spoluvytváří jeho digitální stopu
  • pojmenuje rizika, která digitální stopa má
  • pojmenuje rizika při sdělování osobních informací na internetu
  • dokáže vysvětlit rozdíly, co je to jeho digitální identita (unikátní osobní údaje) a digitální stopa (stopa, kterou na internetu zanechává)

Ilustrace očekávaného výkonu

Odkaz:

Krátký textový popis:

Zadání pro žáky

Jak se stát novodobým stopařem ve světě internetu? 

Naučíte se rozumět tomu, jaký je rozdíl mezi vaší stopou v běžném a v digitálním světě.

https://in-generation.jsi.cz/materialy/digitalni-stopa

Digitální stopa (žáci).pdf

Digitální stopa (učitelé).pdf

nebo: https://clanky.rvp.cz/clanek/18911/DIGITALNI-STOPA.html