reaguje na pokyny a podle potřeby se dotazuje, aby splnil úkol

JJK-CJA-003-ZV9-013
divider

Úroveň: Splněno

Důkazy o učení:

  • zapojí se pomocí slovních spojení a vět do krátkého, jasně strukturovaného rozhovoru/ krátkých, jasně strukturovaných rozhovorů: 
  • které se týkájí jeho samotného, dalších osob, prostředí, v němž žije, každodenních činností a potřeb a způsobu života, je-li mu partner v komunikaci ochoten v případě nutnosti pomoci. 
  • ve kterých formuluje pozvání a na pozvání reaguje. 
  • ve kterých se domluví na tom, co bude dělat, kam půjde, a na podobné výpovědi reaguje. 
  • ve kterých sdělí, co se mu líbí/nelíbí, co si přeje/nepřeje, a na podobné výpovědi reaguje.
  • poskytne a zjistí informace týkající se běžných témat v každodenních situacích (např. kde si co koupit a kolik co stojí, jakým prostředkem se dostane na určité místo, kde se co nalézá) za použití slovních spojení a vět přiměřených k jeho úrovni. 
  •  reaguje na pokyny a dle potřeby se dotazuje, aby splnil úkol.
  • v ilustrativní úloze zjišťuje a poskytuje informace v mluvené komunikaci

Ilustrace očekávaného výkonu

Odkaz:

Krátký textový popis:

Zadání

Zjisti informace o druhé osobě podle zadání. (Dotaž se svého komunikačního partnera na zadané a podle skutečnosti i odpověz.)

Hodnocení 

Učitel/ka hodnotí:

Tvoření otázek a adekvátnost a jazykovou správnost odpovědí na tyto otázky – vzájemnou interakci žáků, případně dovednost poznačit si získané informace, pokud bude vyžadováno.

 

Řešení

Rozhovor, ve kterém jsou obsaženy všechny zadané body, který je přiměřeně jazykově správný a ve kterém komunikační partneři adekvátně reagují na vzájemná sdělení (otázka – odpověď)