navrhuje a zkouší realizovat vybrané aktivity péče o sebe v jednotlivých oblastech wellbeingu

PTW-POW-000-ZV5-002
divider

Úroveň: Splněno

Důkazy o učení:

  • diskutuje zkušenosti s podporou svého zdravého životního stylu během školního dne
  • uplatňuje naučené seberegulační techniky v běžných náročných situacích
  • diskutuje postupy vyhledání pomoci v různých situacích napříč výukou

Ilustrace očekávaného výkonu

Krátký textový popis:

Žák si s podporou učitele zvolí a naplánuje realizaci konkrétních aktivit podporující vybrané aspekty wellbeingu (zdravý životní styl, vlastní odolnost, zážitek úspěchu, apod.) napříč výukovými předměty, ve škole i mimo školu. Aktivity následně pravidelně realizuje po dobu jednoho měsíce a vede si o nich záznamy. V následné reflexi vedené učitelem formou řízené diskuze zhodnotí jejich přínos.

Žáci si mapují situace spojené s překonáváním jednoduchých životních překážek (zaspal jsem, zapomněl jsem, změna prostředí, změna učitele, nový spolužák atd.), navrhují metody a techniky, jak situaci vyřešit, jak ji překonat a zvládnout své emoce v sobě i navenek.