ve spolupráci s druhými navrhuje a zkouší realizovat vybrané aktivity, které podporují péči o wellbeing všech členů školní komunity

PTW-POW-000-ZV5-003
divider

Úroveň: Splněno

Důkazy o učení:

  • diskutuje ve skupině své zkušenosti se spoluprací s druhými na realizaci opatření podporujících wellbeing své třídy, včetně digitálního wellbeingu
  • diskutuje své zapojení do spolupráce napříč různými ročníky ve škole  
  • uplatňuje vybrané zásady respektující komunikace a diskutuje je s ostatními žáky a učiteli

Ilustrace očekávaného výkonu

Krátký textový popis:

Žáci třídy si společně naplánují realizaci opatření na podporu wellbeingu své třídy. Domluví se na způsobu a potřebných krocích jejich realizace. Po stanovené době účinnost opatření vyhodnotí.

Žáci uspořádají anketu s pracovníky školy a rodiči, na základě níž zjistí, co mohou udělat pro podporu wellbeingu všech členů školní komunity, včetně pedagogických i nepedagogických pracovníků a rodičů ve vztahu ke školnímu prostředí. Dohodnou se na realizaci vybraných opatření a společně s učiteli vyhodnotí jejich účinnosti.

Žáci připraví společný projekt zaměřený na téma podpory duševního zdraví (vč. digitálního wellbeingu) s možností jeho podpory učiteli, rodiči, žáky z druhého stupně.