aktivně spoluutváří vzdělávací prostředí tak, aby přispívalo k naplňování potřeb, jeho a ostatních členů školní komunity, v jednotlivých oblastech wellbeingu

PTW-POW-000-ZV9-001
divider

Úroveň: Splněno

Důkazy o učení:

  • reflektuje svůj podíl na podpoře vzdělávacího prostředí vzhledem k jednotlivým oblastem wellbeingu 
  • uplatňuje chování a komunikační strategie přispívající k pozitivnímu klimatu školy
  • reflektuje jak přispívá k emocionální podpoře a naplňování vzdělávacích cílů ostatních žáků

Ilustrace očekávaného výkonu

Krátký textový popis:

Žáci navrhnou a následně zrealizují (a vyhodnotí účinnost) opatření posilující vztahové bezpečí ve školním prostředí. Ke spolupráci mohou využít orgány žákovské samosprávy, školskou radu, školní poradenské pracoviště, apod. 

Žáci vytvoří multimediální produkt, jehož cílem bude osvěta bezpečného chování na internetu. Produkt je sdílen v rámci celé školní komunity, včetně rodičů.

Průběžné zařazování tzv. “studoven” - např. 2-3 hodinový blok, kde si žáci sami stanovují učební cíle, jejich pořadí a za stanovených podmínek (studijní prostředí), na nich pracují a na závěr reflektují splnění svých studijních plánů.