S oporou o evidence vyhodnocuje své pokroky i postupy ve čtení a psaní pro stanovení dalších cílů i cesty k nim.

ZGC-PVL-000-ZV9-001
divider

Úroveň: Splněno

Popis:

  • Identifikuje ve svých výkonech, které způsoby práce ve čtení i psaní se mu osvědčují.
  • Podle potřeby sdílí své postřehy, navrhuje, v čem se chce zlepšit, formuluje své čtenářské a pisatelské cíle i pro léta po skončení školy.
  • Způsob čtení textů tištěných i digitálních přizpůsobuje svému účelu čtení; text čte i jiným způsobem, když při čtení nebo po něm narazí na potíže s porozuměním.
  • Vyhodnocuje si, které nové postupy a formy psaní kdy uplatnit.
  • V konzultacích a sdíleních se spolužáky během psaní i nad hotovým textem rozeznává, kdy je vhodné oceňovat kvalitu a kdy nabídnout možnosti vylepšení.

Úroveň: Minimální doporučená úroveň

Popis:

Přijímá zpětnou vazbu o svých čtenářských i pisatelských dovednostech, snaží se podle ní měnit své projevy.