reaguje na pokyny ve výuce a podle potřeby se dotazuje, aby splnil úkol
JJK-DCJ-003-ZV9-008
Komentář
Žák se účastní jednoduché ústní interakce (dialogu), ve které je převážně příjemcem informací (instrukcí, rad), které plní nebo hodlá plnit. V případě neporozumění reaguje dotazem, potřebu detailnějšího nebo přesnějšího vysvětlení rovněž řeší vhodnou otázkou.
Výstup zajišťuje schopnost efektivní komunikace v reálných a praktických situacích a koresponduje s výstupy definovanými pro úroveň A2 v SERRJ, část 3.3 Interaction.
Postupné/dílčí kroky dosahování očekávaného výsledku učení:
- učitel formuluje pokyny a instrukce v cílovém jazyce
- učitel vytváří prostředí, které žákovi umožňuje ptát se, reagovat a pracovat na úkolech, které vyžadují interakci a dotazy (žák požádá o doplnění chybějící informace, zopakování instrukce pomalejším tempem, jednodušší formulaci apod.)