Zvolená úroveň RVP ZŠS je ve stavu veřejné konzultace. Připomínky můžete zadat ve formuláři zde. Konzultace probíhá do 31. 3. 2025, poté budou připomínky vyhodnoceny.

Vztah ke čtení a čtenářství, psaní a pisatelství

divider

Tato složka rozšiřuje dovednost vlastního čtení a psaní, probouzí u žáka zájem o text, buduje schopnost vytvářet prožitek z příběhu či obrázků a dovednost tento prožitek sdílet. Vede k vytváření představy o slyšeném nebo čteném, buduje dovednost vlastního výběru textu, obrázku a posiluje schopnost soustředit se na sdělenou informaci či poslech. Umožňuje používat individuálně pro každého žáka přizpůsobené formy komunikace ve verbální i neverbální podobě.

Očekávané výsledky učení jsou vzhledem k možnostem žáků formulovány ve tvaru infinitivu, kterému předchází formulace: “Žák by měl”. 

Očekávané výsledky učení