Chápat psané slovo nebo obrázek jako prostředek jednoduchého sdělení.

ZGC-ZGA-000-106-001

Komentář:

VZDĚLÁVACÍ STRATEGIE:

Učitel využívá strategie, metody a postupy augmentativní a alternativní komunikace, jejichž prostřednictvím rozšiřuje a upevňuje slovní zásobu žáka v souladu s jeho individuálními možnostmi a schopnostmi.

Spolu se žákem vytváří komunikační deník a vede ho k jeho každodennímu používání. Tento výstup je určený pro žáky, u nichž se nerozvíjí běžný způsob komunikace.

NÁMĚTOVNÍK PROJEVŮ ŽÁKA:

  • Žák, který není schopen verbální komunikace, přiřazuje své běžné potřeby k odpovídajícím obrázkům nebo psanému slovu, které následně zapojuje do svého komunikačního algoritmu. 
  • Ke komunikaci využívá komunikační deník vytvořený individuálně pro jeho potřeby.

Vazby na další očekávané výsledky učení