využívá konstrukční dovednosti v modelových situacích, sestaví a upraví přiměřeně složitou konstrukci, model či robotické zařízení za dodržování zásad hygieny a bezpečnosti práce

CSP-TCH-003-ZV9-005
divider

Úroveň: Splněno

Důkazy o učení:

  • žák systematicky a účelně vytváří konstrukce nebo modely,
  • žákem sestavená konstrukce nebo model je funkční a splňuje zadání,
  • žák zkonstruuje objekt podle technické dokumentace, videonávodu nebo dle vlastní fantazie,
  • žák navrhne a realizuje možné úpravy technologického postupu,
  • žák reflektuje celkový proces tvorby a pracuje s chybou.

Ilustrace očekávaného výkonu

Krátký textový popis:

Učitel hodnotí 

  • žákovu tvorbu jednoduché technické dokumentace
  • žákovo čtení technické dokumentace
  • realizovaný pracovní postup a dodržení zadání
  • žákovu aktivitu při přípravě, průběhu činnosti i prezentaci a hodnocení práce,
  • tvůrčí přístup žáka při řešení technického problému
  • finální konstrukci/model a její funkčnost
  • žákovu reflexi realizovaných aktivit