využívá konstrukční dovednosti v modelových situacích, sestaví a upraví přiměřeně složitou konstrukci, model či robotické zařízení za dodržování zásad hygieny a bezpečnosti práce
CSP-TCH-003-ZV9-005
Úroveň: Splněno
Důkazy o učení:
- žák systematicky a účelně vytváří konstrukce nebo modely,
- žákem sestavená konstrukce nebo model je funkční a splňuje zadání,
- žák zkonstruuje objekt podle technické dokumentace, videonávodu nebo dle vlastní fantazie,
- žák navrhne a realizuje možné úpravy technologického postupu,
- žák reflektuje celkový proces tvorby a pracuje s chybou.
Ilustrace očekávaného výkonu
Krátký textový popis:
Učitel hodnotí
- žákovu tvorbu jednoduché technické dokumentace
- žákovo čtení technické dokumentace
- realizovaný pracovní postup a dodržení zadání
- žákovu aktivitu při přípravě, průběhu činnosti i prezentaci a hodnocení práce,
- tvůrčí přístup žáka při řešení technického problému
- finální konstrukci/model a její funkčnost
- žákovu reflexi realizovaných aktivit