Zvládá v souladu s individuálními možnostmi osvojované pohybové dovednosti a uplatňuje je v individuálních a týmových pohybových činnostech.

CZB-TEV-001-ZV5-001
divider

Úroveň: Na začátku

Popis:

  • na základě ukázky má představu o pohybové dovednosti

Ilustrace

Krátký textový popis:

  • sleduje názornou ukázku správného provedení skoku do dálky
  • aktivně se zapojuje do nácviku jednotlivých fází pohybové dovednosti

Organizace: Učitel zajistí ukázku techniky správného provedení skoku do dálky.


Úroveň: Na cestě

Popis:

  • aktivně nacvičuje pohybovou dovednost a snaží se ji uplatňovat v pohybových činnostech

Ilustrace

Krátký textový popis:

  • nacvičuje skok do dálky z rozběhu 5-7 kroků odrazem z pásma širokého 50 cm
  • reaguje na zpětnou vazbu učitele na techniku pohybu
  • aktivně pracuje na osobním zlepšení
  • spolupracuje ve dvojici se spolužákem a vzájemně si poskytují zpětnou vazbu na provedení pohybu

Podmínky: Realizuje se na hřišti do doskočiště. 

Organizace: Žáci postupně nacvičují skok do dálky, pravidelně se střídají, spolupracují ve dvojicích při vzájemném poskytování zpětné vazby.


Úroveň: Splněno

Popis:

  • Předvede pohybovou dovednost podle stanovených kritérií.
  • Uplatňuje pohybovou dovednost v dané individuální či týmové pohybové činnosti.

Ilustrace

Krátký textový popis:

  • předvede skok do dálky z rozběhu 5-7 kroků odrazem z pásma širokého 50 cm

Podmínky: Realizuje se na hřišti do doskočiště. 

Učitel sleduje, hodnotí a poskytuje zpětnou vazbu:  

  • základní techniku rozběhu a odrazu 
  • odraz z pásma širokého 50 cm 
  • osobní zlepšení žáka  
  • žákovu snahu o zlepšení techniky skoku pravidelným nácvikem 
  • poskytnutí zpětné vazby spolužákovi 
  • reakci na zpětnou vazbu od spolužáka (učitele) 

Úroveň: Minimální doporučená úroveň

Popis:

Zvládá osvojované pohybové dovednosti a uplatňuje je v individuálních a týmových pohybových činnostech.