Tvoří podle zadání, své fantazie, hudebního či rytmického doprovodu varianty jednoduchých pohybových dovedností.
CZB-TEV-001-ZV5-002

Úroveň: Na začátku
Popis:
- na základě ukázek má představu o variantách pohybových dovedností
- naplánuje vlastní variantu pohybové dovednosti
Ilustrace
Krátký textový popis:
- na základě ukázek má představu o variantách a různých technikách přeskoků přes švihadlo
- naplánuje vlastní variantu a kombinaci přeskoků přes švihadlo
Organizace: Učitel žákům ukáže několik možných variant přeskoků přes švihadlo, žáci napodobují. Učitel poté dává žákům prostor ke zkoušení vlastních variant.
Úroveň: Na cestě
Popis:
- vymýšlí vlastní varianty pohybových dovedností podle sebe nebo zadání
- nacvičuje vlastní varianty pohybových dovedností na hudební či rytmický doprovod
Ilustrace
Krátký textový popis:
- vymýšlí vlastní varianty přeskoků přes švihadlo podle sebe nebo zadání
- nacvičuje vlastní varianty přeskoků přes švihadlo na hudební či rytmický doprovod (nejprve vytleskávání, poté hudba s vhodným tempem)
Organizace: Učitel dává žákům prostor ke zkoušení vlastních variant přeskoku přes švihadlo a nácviku sestavy.
Úroveň: Splněno
Popis:
- Tvoří varianty jednoduchých pohybových dovedností na různé motivy podle zadání.
- Předvede vlastní varianty pohybových dovedností na hudební či rytmický doprovod samostatně i ve skupině.
Ilustrace
Krátký textový popis:
- vytvoří vlastní pohybovou sestavu přeskoků přes švihadlo a předvede ji na hudební doprovod
Podmínky: Realizuje se v tělocvičně nebo v jiném vhodném prostoru, kde je možné spustit hudbu.
Učitel sleduje, hodnotí a poskytuje zpětnou vazbu:
- výběr cvičení, jejich provázání
- soulad pohybu a hudby
- zdůvodnění výběru cvičení a výběru hudby či rytmického doprovodu
- proaktivní přístup k nácviku sestavy a případnou spolupráci se spolužákem
Úroveň: Minimální doporučená úroveň
Popis:
Rozumí zadání a vyjádří dle své fantazie, hudebního či rytmického doprovodu varianty jednoduchých pohybových dovedností.