zapojuje se do organizace svého pohybového režimu, plánuje své pohybové činnosti a jejich konkrétní realizaci
CZB-TEV-001-ZV5-004
Úroveň: Splněno
Důkazy o učení:
Hodnocení (sebehodnocení) pohybového režim pomocí prvků Pyramidy pohybu:
- stanoví si ve spolupráci s vyučujícím konkrétní cíl pro úpravu svého pohybového režimu na týden dopředu (např. zařadí kondiční cvičení 3x týdně po 30 minutách)
- vede si záznam o absolvovaných pohybových aktivitách pomocí vybarvení políček v Pyramidě pohybu – za každý den a druh aktivity
- doplní konkrétní popis druhů pohybové aktivity pro jednotlivá políčka Pyramidy (např. rychlá chůze, jízda na kole, fotbal...)
- vyhodnotí (např. na konci týdne), zda se mu podařilo splnit cíl a zaznamenanou pohybovou aktivitu zhodnotí z hlediska délky trvání a intenzity
Ilustrace očekávaného výkonu
Odkaz:
Krátký textový popis:
Podmínky: Realizuje se ve spolupráci s dalšími vzdělávacími obory.
Učitel sleduje, hodnotí a poskytuje zpětnou:
- správné využití Pyramidy pohybu jako nástroje pro záznam vlastních pohybových činností v denním režimu (zda žák správně rozlišuje jednotlivé úrovně pyramidy, zda správně zaznamenává délku a intenzitu pohybové aktivity)
- stanovení a dodržení cíle (zda si žák stanovil konkrétní a reálný cíl, zda se mu podařilo cíle dosáhnout)
- pravidelnost sledování pohybového režimu (zda žák průběžně zaznamenával svoji aktivitu)
Pozn. Učitel podává zpětnou vazbu k dosaženým výsledkům jako základ pro další nastavení pohybového režimu. Cílem zpětné vazby je motivovat k dalšímu sledování pohybových aktivit, upozornit na případné chyby či rezervy v záznamu či stanovování cíle, celkově rozvíjet dovednost dlouhodobého plánování a sledování pohybového režimu