zvládá v souladu s individuálními možnosti osvojované pohybové dovednosti a uplatňuje je v individuálních a týmových pohybových činnostech

CZB-TEV-001-ZV9-001
divider

Úroveň: Splněno

Důkazy o učení:

  • předvede dvojtakt se střelbou na koš
  • využívá dvojtakt ve hře
  • reaguje na zpětnou vazbu učitele nebo spolužáka

Ilustrace očekávaného výkonu

Krátký textový popis:

Podmínky: Realizuje se v tělocvičně nebo v jiném vhodném prostoru vhodném pro basketbal.

Učitel sleduje, hodnotí a poskytuje zpětnou vazbu:  

  • porozumění techniky provedení dvojtaktu i jeho významu ve hře (po stránce teoretické i praktické)
  • vývoj žáka v praktickém zvládnutí dvojtaktu na základě stanovených postupných kroků
  • nasazení žáka (proaktivní přístup žáka), aktivitu a snahu se zlepšovat při iniciativním samostatném cvičení - osvojování a procvičování dvojtaktu
  • konkrétní zhodnocení pokroku při osvojování basketbalových dovedností
  • provedení dvojtaktu z hlediska správné techniky

Učitel poskytuje motivaci a rady pro další etapy osvojování basketbalových dovedností.