rozezná, s jakými daty pracují informační systémy a jaký je účel těchto systémů

INF-INF-003-ZV5-006
divider

Úroveň: Splněno

Důkazy o učení:

  • určí role v IS (např. žák, rodič, učitel)
  • určí data, které IS eviduje (např. známky, úkoly, docházka)
  • popíše k čemu IS slouží, jeho výhody a nevýhody

Ilustrace očekávaného výkonu

Odkaz:

Krátký textový popis:

Zadání pro žáky

Vytvoř myšlenkovou mapu IS školy tak, aby bylo vidět, kdo do něho má přístup, a co všechno se může z něho dozvědět.

Nápověda:

  • co mohu zjistit v našem informačním systému
  • kdo vidí moje známky
  • kdo má do systému přístup
  • úkoly, na kdy úkol mám a z čeho
  • kdo píše zprávy spolužáci, učitel, rodiče
  • rozvrh, změny v rozvrhu, přesuny hodin
  • když nastoupím do 1. třídy, co se o mě škola ví a eviduje
  • dotazník pro žáky, rodiče
  • zasedací pořádek
  • platby sešitů, akcí
  • kontakty na rodiče
  • osobní údaje 

Podotázka:

V čem spatřujete výhody a nevýhody našeho školního informačního systému?