posoudí účel a užitečnost informačních systémů, které používá

INF-INF-003-ZV9-008
divider

Úroveň: Splněno

Důkazy o učení:

  • určí základní agendy, které zajišťuje školní informační systém
  • posoudit, jaké role mají jeho uživatelé a jaká práva jsou s těmito rolemi spojená
  • vytvoří také myšlenkovou mapu mapující jednotlivé složky školního informačního systému
  • zhodnotí užitečnost školního informačního systému, který zná

Ilustrace očekávaného výkonu

Odkaz:

Krátký textový popis:

Zadání pro žáky

  1. Na základě znalosti školního informačního systému vaší školy doplňte tabulku zobrazující jednotlivé agendy, role uživatelů a jejich práva. 
  2. Na základě znalosti školního informačního systému vaší školy vytvořte myšlenkovou mapu ukazující jednotlivé prvky IS a vztahy mezi nimi.
  3. Zhodnoťte váš školní IS. Co vám vyhovuje, co by chtělo vylepšit (a jak) a co není v pořádku? Funguje stejně webová i mobilní aplikace? Jaké další funkce (moduly) by IS měl zahrnovat?