rozumí jednoduchým, pomalu a zřetelně pronášeným pokynům, otázkám a konkrétním informacím

JJK-CJA-001-ZV5-001
divider

Úroveň: Splněno

Důkazy o učení:

  • porozumí krátkým a jednoduchým promluvám souvisejícím s osvojovanými tématy, jsou-li pronášeny pomalu a s pečlivou výslovností 
  • porozumění prokáže např. tím, že vybere, seřadí, ukáže znak nebo obrázek, doplní odpověď, vykoná činnost
  • v ilustrativní úloze porozumění prokáže tím, že k poslechovému textu přiřadí související obrázek

Ilustrace očekávaného výkonu

Odkaz:

Krátký textový popis:

1. Zadání úlohy:

Poslouchej. Ke každému jménu napiš správné písmeno obrázku. Jeden obrázek je navíc.

2. Realizace a hodnocení: poslechovou úlohu si žák vyslechne dvakrát.

 

Řešení: 1B, 2E, 3A, 4F, 5B

Ilustrativní úloha

Tina:

Jane:

Alex:

Mary:

Robert:

A obr. tenisová raketa                B obr. kočka                     C obr. hamburger

D obr. budova                         E obr. školní taška             F obr. sešit 

 

Přepis textu:

  • Number 1: Tom: What´s your favourite food, Tina?
    • Tina: I like hamburgers, they´re yummy.
  • Number 2: Jane: Look, it´s my new schoolbag. I like the colours – purple, red and blue are my favourite. 
    • Amy: Yes, Jane, your new schoolbag is very nice.
  • Number 3: Hello, I´m Alex. I love sports and games. I play tennis every day and this is my new tennis racket.
  • Number 4: Peter: What do you like at school, Mary? 
    • Mary: I like writing very much! I´ve got a new exercise book, look.
  • Number 5: Hi, my name´s Robert and this is a picture of my pet. It´s a black cat. Have you got a pet?