rozumí sledu instrukcí, které jsou sdělovány zřetelně a týkají se osvojovaných témat
JJK-CJA-001-ZV9-002
Úroveň: Splněno
Důkazy o učení:
- žák se řídí zadanými pokyny (instrukce ve výuce, navigace ve městě, aj.)
- žák seřadí instrukce dle logické posloupnosti (např. recept, instrukce k použití přístroje)
- žák seřadí obrázky dle logické posloupnosti (např. pracovní návod)
Ilustrace očekávaného výkonu
Krátký textový popis:
Krátký textový popis:
- brainstorming možných instrukcí - nejprve individuálně, porovnání ve dvojicích,
společný zápis na tabuli
- každý žák si připraví sám za sebe pět různých instrukcí
- žáci vytvoří dvojice
- vzájemná navigace ve dvojicích - cca 5 min./žák
- se zavázanýma očima (ve skupině, kde je bezpečné klima), pouze dobrovolně, ostatní s otevřenýma očima
- reflexe - vzájemná zpětná vazba žáků:
- jak se dařilo spolužákovi plnit zadané instrukce
- v jaké roli jsem se cítil lépe a proč
Ilustrativní úloha:
You will become navigators. Your role is to navigate your classmates around the classroom. You can use some of the following instructions: go straight on, turn left, turn right, climb a chair, sit on the desk, turn around, put ….. on the chair, etc. Please create at least five different commands. Optional - the student who is being navigated can wear a blindfold. Remember to give very precise instructions, your classmate´s safety is in your hands. After five minutes you are going to change roles.