rozpozná téma a hlavní myšlenku mluveného projevu, který je pronášen zřetelně a týká se osvojovaných témat

JJK-CJA-001-ZV9-005
divider

Úroveň: Splněno

Důkazy o učení:

  • žák pochopí téma nebo hlavní myšlenku slyšeného projevu pomocí klíčových slov nebo obrázku
  • žák seřadí věty nebo obrázky podle pořadí podle slyšeného projevu
  • žák vybírá z nabízených slov ty, která slyší v mluveném projevu
  • žák převypráví svými slovy slyšený text

Ilustrace očekávaného výkonu

Krátký textový popis:

  1. brainstorming slovní zásoby k tématu počasí (možnost vytvoření myšlenkové mapy) - práce ve skupinách, doplnění ostatními skupinami, společný zápis na tabuli
  2. pojmenování obrázků k tématu počasí
  3. poslech předpovědi počasí
  4. práce s pracovním listem nebo zápis klíčových slov - kde (v jaké části země) je jaké počasí 
  5. doplnění chybějících slov do vět z poslechu
  6. vyhledání informací k předpovědi počasí na další den 
  7. samotná předpověď žáků

Ilustrativní úloha: https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/a2-listening/weather-forecast