vědomě a poučeně využívá pojmy vztahující se k prostředkům a prvkům hudby, divadla a tance při nácviku, tvorbě a interpretaci

UAK-HTD-001-ZV9-006
divider

Úroveň: Splněno

Důkazy o učení:

  • s pomocí základních pojmů komunikuje o svých nápadech a o současné umělecké produkci
  • rozumí instrukcím obsahujícím tyto pojmy v případě neporozumění pojmům ( např. v instrukcích učitele, v textech, ve vyjádření svých spolužáků) se doptá na jejich význam 
  • vědomě užívá pojmy, s nimiž se seznámil, při své tvorbě a komunikaci o ní ve své práci, diskusích, zpětných vazbách
  • popíše pomocí znalostí hudebních pojmů (hudební výrazové prostředky, způsoby interpretace) hudební formu (písňová, variace, koncert atd.) případně se zorientuje v její digitálně vizualizované podobě

Ilustrace očekávaného výkonu

Krátký textový popis:

Žák porozumí tomuto zadání a na jeho základě vytvoří výstup:

Připravte si krátkou etudu s názvem Pozdě doma, která bude obsahovat dramatickou situaci. Etuda by měla mít jasné ukončení, které uzavře situaci, ale nemusí uzavřít příběh. Omezte dialog postav na jednu repliku pro každou z nich, ostatní pro diváka významné skutečnosti sdělte jinak než slovem. Etuda by neměla přesáhnout jednu minutu.

Způsob ověření: Učitel ověřuje porozumění zadání sledováním práce žáků. Zadání může být využito i pro kritéria zpětné vazby.