Rozpoznat denní dobu podle činnosti, obrázku, schémat nebo s pomocí augmentativní a alternativní komunikace.

CSB-SMY-001-210-003

Komentář:

Očekávaný výsledek učení přispívá k rozpoznání denní doby s pomocí popisu pravidelných denních činností, obrázků a schémat, případně za využití augmentativní a alternativní komunikace.

Příklady aktivit:

Žák rozpozná denní dobu na základě praktických činností, obrázků a předmětů. Vnímá rozdíl mezi světlem a tmou. Sleduje období rána, poledne a večera.

Žák spojuje aktivity s odpovídajícím časem (např. ranní hygiena, oblékání a snídaně jsou spojené s ránem). Verbálně i neverbálně popisuje probíhající i plánované aktivity.

Žák pozoruje konkrétní činnosti a přírodu.

Učivo:

  • Denní časové úseky podle činností, obrázků, piktogramů a procesních schémat

Vazby na další očekávané výsledky učení