Osvojovat a udržovat si stereotypy učení.

KUB-KKG-000-210-001

Komentář:

VZDĚLÁVACÍ STRATEGIE:

Učitel pravidelně zařazuje stejné činnosti ve stejnou dobu a na stejném místě, čímž procvičuje rutinu.

Volí krátké a opakující se aktivity v neměnném pořadí a pravidelně je zařazuje do individuální práce se žáky.

Doprovází činnost vždy stejným slovem, gestem nebo zvukem.

NÁMĚTOVNÍK PROJEVŮ ŽÁKA:

  • Žák rozpozná začátek známé činnosti a reaguje na ni.
  • Vezme si potřebnou pomůcku, když mu ji někdo připomene.
  • Dokáže dokončit činnost, pokud ji dělá opakovaně.
  • Opakuje naučené postupy bez výrazné pomoci.
  • Ví, co má dělat po určitém signálu (např. zvonek nebo písnička znamená „sednu si do lavice, začíná výuka“).

Vazby na další očekávané výsledky učení