Podílet se na rozvoji vztahů s druhými osobami ve škole.

KSB-BUD-000-210-001

Komentář:

VZDĚLÁVACÍ STRATEGIE:

Učitel zařazuje pravidelné aktivity zaměřené na nácvik pozdravu, poděkování, žádosti o pomoc nebo vyjádření souhlasu a nesouhlasu.

Nacvičuje modelové situace, kdy žáci verbálně či neverbálně reagují pozitivně na projevy druhých (např. zamávání při pozdravu, úsměv při poděkování, podání ruky při pozdravu).

NÁMĚTOVNÍK PROJEVŮ ŽÁKA:

  • Žák s dopomocí reaguje na ostatní osoby ve škole, verbálně či neverbálně odpovídá na podněty od spolužáků a učitelů (např. usměje se zpět, zamává, podá požadovanou věc).
  • Pracuje s dopomocí ve dvojici či ve skupině při společných hrách, cvičeních, při rytmických či hudebních aktivitách.
  • Používá slova, gesta, mimiku nebo pomůcky k vyjádření přátelských vztahů (např. poděkuje, požádá o pomoc, zatleská, když druhý něco předvede ostatním).

Vazby na další očekávané výsledky učení