Pozdravit, poděkovat – verbálně nebo gesty.

CKB-REC-001-210-005

Komentář:

Očekávaný výsledek učení vede žáka k tomu, aby dokázal pozdravit a poděkovat způsobem přiměřeným jeho schopnostem, verbálně nebo gesty. Žák se učí rozlišovat pozdrav ve verbální podobě, doplněné gestem, podáním ruky nebo mávnutím, a vhodně na něj reagovat. Učí se slova i gesta napodobovat. Učitel ho vede k jednoduchým pravidlům slušného chování, k přijímání pozdravu a poděkování.

Příklady aktivit:

Žák si v reálných situacích během ranního kruhu procvičuje pozdrav se spolužáky a učitelem. Případně podává předmět jinému žákovi, který mu za něj poděkuje a předá ho dalšímu žákovi v kruhu.

Učivo:

  • Vyjádření pozdravu a poděkování
  • Spontánní a jednoduché tematické rozhovory
  • Situační hry

Vazby na další očekávané výsledky učení