Zhodnotí, co nebo kdo má vliv na něj a na jeho rozhodování ve fyzickém a v digitálním prostředí.
CAS-VKO-001-ZV9-004

Metodický portál RVP.cz:
Odborné články
Název | Popis |
---|---|
Růže pro Algernon: Lidská x umělá inteligence | Při této aktivitě se žáci naučí pracovat operovat s pojmy inteligence, umělá inteligence (možnosti ... |
Svět podcastů – račte vstoupit! Díl sedmý: Publikujeme bezpečně | V této výukové aktivitě si žáci osvojí, jak bezpečně a efektivně publikovat školní podcast na kanál... |
Společně proti diskriminaci | Tato výuková aktivita na téma diskriminace je navržena tak, aby byla relevantní a vhodná pro žáky z... |
Fotografie versus AI | Fotografie je srdcem novinářské práce. Klíčovou roli hraje v tisku, na internetu i na sociálních sí... |
Jak probíhala středověká bitva? | Středověk si většina lidí stále představuje jako věk temnoty a šedi, v němž každá bitva představova... |
Bezpečně online – ochraňuj své soukromí ve světě mobilů a sociálních sítích | Vzdělávací aktivita se zaměřuje na bezpečné používání mobilních zařízení a sociálních sítí. Žáci se... |
Digitální detektivové – bankovní identita a bezpečnost | Aktivita se zaměřuje na rozšíření povědomí žáků o bankovní identitě (BankID) jako klíčovém aspektu ... |
Digitální stopa | Digitální stopa je výuková aktivita, která propojuje prvky brainstormingu a interaktivní hry určené... |
Reklama a reklamní praktiky | Výuková aktivita vhodná do hodin češtiny, výchovy k občanství nebo mediální výchovy, obsahuje mnoho... |
Trolling | Tato výuková aktivita se pomocí skládankového učení a digitální technologie zaměřuje na téma intern... |
Propaganda (2. díl) | Tato výuková aktivita provede vaše žáky tématem „propaganda kdysi a dnes“ pomocí digitálních nástro... |
Propaganda (1. díl) | Tato výuková aktivita provede vaše žáky tématem PROPAGANDA pomocí nástrojů založených na principech... |