Zhodnotí, jak naplňování potřeb jedince, společnosti a přírodního prostředí v konkrétním místě napomáhá či zabraňuje udržitelnosti života na Zemi.

GEO-GEO-004-ZV9-017
divider

Metodický portál RVP.cz:

Odborné články

Název Popis
Statistické zpracování výsledků úspěšnosti s Excelem Aktivita je určena pro práci žáků s tabulkovým procesorem MS Excel v rámci statistického vyhodnocen...
Výšky v trojúhelníku Součástí aktivity je práce s fyzickou pomůckou a následné modelování v programu GeoGebra. Žáci nejd...
Jak má vypadat AI gramotnost, nechceme-li být ovlivňováni Alarmující zpráva o vývoji v oblasti možného záměrného ovlivňování funkce LLM, vztahu k potřebné AI...
Malé, ale úspěšné. Revize RVP Z některých sociálních sítí by se mohlo zdát, že zásadnější změny ve vzdělávání stát dobře dělat ne...
UK versus US pairs Žáci na webové stránce pexeso.net vytvoří pexeso s výrazy, které se řeknou jinak v britské a jinak ...
Datová gramotnost ve škole Digitální gramotnost je pro budoucnost žáků nedostatečná. Je potřeba posunout se s nimi na vyšší úr...
„Zakopaný pes“ hudební výchovy a možnosti nápravy Článek představuje různé průběhy hudebního vývoje dětí. Poukazuje na příčinu těžkostí školní hudebn...
Jak omezovat konspirační teorie pomocí AI Zpráva o výzkumu amerických vědců, v němž se pokusili ověřit možnost využití AI k potlačování konsp...
Zkameněliny jako okno do minulosti V rámci výukové lekce žáci poznávají proces vzniku zkamenělin a učí se je systematicky rozpoznávat ...
DigCompEdu kuchařka (3. díl): deset praktických bodů, než vyrazíte vařit či vzdělávat Článek nabízí deset metodických či didaktických doporučení pro lektory a lektorky, kteří se rozhodn...
Nanoučení jako součást moderního vzdělávání Nanoučení se stává nedílnou součástí moderní podoby vzdělávání. Proč je tak efektivní, jaké nabízí ...
DigCompEdu kuchařka (2. díl): inspirace pro metodickou podporu Článek nabízí impulsy a inspirace pro metodiky a metodičky ICT při práci s DigCompEdu a soustředí s...