využívá efektivní strategie a reflektuje své potřeby při učení
CSP-OSV-001-ZV9-005
Úroveň: Splněno
Důkazy o učení:
- popsání svých potřeb při učení
- aplikace různorodých strategií a technik učení
- vyhodnocení účinnosti zvolených strategií a technik učení
- skupinová reflexe situací společného učení s druhými
Ilustrace očekávaného výkonu
Krátký textový popis:
Aktivita zaměřená na identifikaci individuálních potřeb při učení.
Žák přesunem na pomyslné ose vyjadřuje míru souhlasu s výroky týkajícími se různorodých potřeb a preferencí při učení (modalita informací, potřeba pohybu, specifika prostředí - potřeba ticha/zvukové kulisy, organizace pracovního místa, osvětlení, denní doba aj., potřeba sociální podpory - učení sám, ve dvojici, ve skupině aj.)
V modelových scénářích vztahujících popisujících různé situace, vzdělávací obsahy a vzdělávací cíle žák vybere vhodné strategie a techniky učení a svou volbu zdůvodní.
Nácvikové situace využívání různých postupů v učení, ve kterých sleduje a posuzuje míru koncentrace na učení a efektivitu učení