reflektuje svou tvůrčí výtvarnou či filmovou zkušenost a přijímá zpětnou vazbu jako impulz pro další proces tvorby
Úroveň: Splněno
Důkazy o učení:
- umí popsat tvůrčí zkušenost s přípravou filmového díla či audiovizuálního tvaru
- reflektuje emoce spojené s audiovizuální tvorbou
- pokojně přijímá zpětnou vazbu od učitelů a spolužáků
- je schopen věcně na zpětnou vazbu reagovat a formulovat argumenty
- umí popsat, co si ze zpetné vazby odnáší pro další proces tvorby (v čem se poučil)
Ilustrace očekávaného výkonu
Krátký textový popis:
Vlastní filmový festival
Třída či celá škola uspořádá vlastní filmový festival. Mohou se přihlásit jednotlivci i tvůrčí skupiny, které v minulém roce vytvořili autorská audiovizuální díla, a to jak v rámci školního vyučování, tak i doma či během volnočasových aktivit.
Žáci svá díla musí předem na přehlídku přihlásit, napsat anotaci filmu, uvést stopáž filmu a o jaký filmový žánr se jedná. Neměli by chybět ani všichni autoři filmu. Následně se filmy seskládají do projekčních pásem, připraví se dostatečné množství popcornu a festival může začít.
Jednotliví autoři si před svou projekcí vždy film uvedou. Po jednotlivých filmech či filmových blocích (dle množství přihlášených filmů) následuje debata mezi diváky z publika a autory promítaných audiovizuálních děl.
Návrhy na otázky pro autory:
- Odpovídá výsledek vašemu původnímu záměru?
- Na jaké problémy jste při realizaci narazili?
- Jak se vám pracovalo v tomto týmu?
- Měli jste nějaké technické problémy?
- Co byste pro příště udělali jinak?
- Na co byste se příště připravili lépe?
Autoři by měli být schopni zhodnotit, zda výsledek odpovídá původnímu záměru, popsat tvůrčí problémy, na které během realizace naráželi a pojmenovat případné limity, které výsledné audiovizuální dílo má.