reflektuje svou tvůrčí výtvarnou či filmovou zkušenost a přijímá zpětnou vazbu jako impulz pro další proces tvorby

UAK-VFV-001-ZV9-007
divider

Úroveň: Splněno

Důkazy o učení:

  • umí popsat tvůrčí zkušenost s přípravou filmového díla či audiovizuálního tvaru
  • reflektuje emoce spojené s audiovizuální tvorbou
  • pokojně přijímá zpětnou vazbu od učitelů a spolužáků
  • je schopen věcně na zpětnou vazbu reagovat a formulovat argumenty
  • umí popsat, co si ze zpetné vazby odnáší pro další proces tvorby (v čem se poučil)

Ilustrace očekávaného výkonu

Krátký textový popis:

Vlastní filmový festival

Třída či celá škola uspořádá vlastní filmový festival. Mohou se přihlásit jednotlivci i tvůrčí skupiny, které v minulém roce vytvořili autorská audiovizuální díla, a to jak v rámci školního vyučování, tak i doma či během volnočasových aktivit.

Žáci svá díla musí předem na přehlídku přihlásit, napsat anotaci filmu, uvést stopáž filmu a o jaký filmový žánr se jedná. Neměli by chybět ani všichni autoři filmu. Následně se filmy seskládají do projekčních pásem, připraví se dostatečné množství popcornu a festival může začít.

Jednotliví autoři si před svou projekcí vždy film uvedou. Po jednotlivých filmech či filmových blocích (dle množství přihlášených filmů) následuje debata mezi diváky z publika a autory promítaných audiovizuálních děl. 

Návrhy na otázky pro autory: 

  • Odpovídá výsledek vašemu původnímu záměru?
  • Na jaké problémy jste při realizaci narazili?
  • Jak se vám pracovalo v tomto týmu?
  • Měli jste nějaké technické problémy?
  • Co byste pro příště udělali jinak?
  • Na co byste se příště připravili lépe?

Autoři by měli být schopni zhodnotit, zda výsledek odpovídá původnímu záměru, popsat tvůrčí problémy, na které během realizace naráželi a pojmenovat případné limity, které výsledné audiovizuální dílo má.