Dramatizovat jednoduchý příběh nebo pohádku.
JJA-REV-001-110-006
Komentář:
Očekávaný výsledek učení vychází ze zkušeností žáka a přispívá k vytváření, popisu a sdílení emočního prožitku. Žák pochopí děj příběhu, pokusí se popsat emoce jednotlivých postav a podle svých dosavadních zkušeností příběh hodnotí a komentuje.
Příklady aktivit:
Žák poslouchá krátký příběh s výraznými emocemi postav (např. radost, smutek, strach) a poté ukazuje na kartičky se smajlíky odpovídajícími emocím, které podle něj postavy prožívaly. Nakonec žák podle svých možností krátce popisuje, co ho na příběhu zaujalo nebo jaký pocit v něm vyvolal. Přemýšlí a odpovídá na otázky, které mu pomáhají pojmenovat své emoce a hodnotit příběh.
Učivo:
Poslech:
- příběhů
- pohádek
Reprodukce přečteného