Zhodnotí přínos svého zapojení do třídních, školních nebo místních kulturních nebo uměleckých aktivit a projektů.

UAK-HTD-003-ZV9-008
divider

Komentář:

Hudba, tanec a divadlo svou performativní povahou nabízejí žákům příležitost setkání a přímé komunikace umělce s publikem. Účast v uměleckých a kulturních projektech umožňuje žákům zažívat jedinečnou atmosféru těchto setkání. Hudba, tanec a divadlo nabízejí díky své týmové povaze širokou škálu příležitostí pro každého žáka. Může si tak vybírat způsob svého zapojení do uměleckých a kulturních projektů a aktivit od vystupování na jevišti přes choreografii, scénografii, tvorbu scénáře, technickou podporu až po organizaci a propagaci a využít tak své dovednosti a schopnosti. 

Škola by měla nabízet v průběhu výuky těchto oborů širokou škálu aktivit, do kterých se žák může zapojit a které mu umožní rozvíjet a prohlubovat jeho umělecké dovednosti a kompetence nebo rozvíjet jeho dovednosti organizační, produkční apod. (školní akademie, zahájení, ukončení roku, školní programy k významným svátkům, prezentace projektů ve škole, místě, kde se škola nachází, apod.).

Žák reflektuje a zhodnotí přínos svého zapojení do třídních, školních nebo místních kulturních a uměleckých aktivit a projektů. V této reflexi zvažuje, jak tyto aktivity přispěly k jeho osobnímu a sociálnímu rozvoji, například zlepšením dovedností v oblasti komunikace, spolupráce, organizace a tvořivosti. Zkoumá také to, jak jeho účast přispěla k rozšíření jeho znalostí a porozumění různým uměleckým formám a kulturním projevům. Navíc hodnotí, jakým způsobem mohl jeho příspěvek obohatit kulturní život školy nebo komunity.

Očekávané výsledky učení