Tvoří osobní kariérové portfolio, které využívá v modelových situacích zájmu o vzdělávací a pracovní příležitosti.

CSP-OSV-003-ZV9-015
divider

Komentář:

Očekávaný výsledek učení vede žáka k tomu, že identifikuje a dokládá své dovednosti, zájmy, úspěchy a zpracovává je vhodnou formou v rámci portfolia. Portfolio žák využívá ke stanovování cílů osobního a kariérového rozvoje. Proces jeho tvorby umožňuje reflexi kariérového rozvoje a učení (ve formálním, neformálním vzdělávání, informálním učení). V modelových situacích prezentuje žák vybrané části z vlastního portfolia.

Práce s portfoliem je součástí řízení vlastní kariéry, která není závislá na konkrétním nástroji. Portfolio může mít různé podoby (např. e-portfolio). Výsledek učení připravuje žáka také na situace prezentace portfolia při přijímacích pohovorech na různé typy vzdělávacích programů, na trhu práce nebo v podnikatelském prostředí k získání zakázky apod.

Očekávané výsledky učení