Pracovat s vybranými a přiměřenými programy a aplikacemi podle pokynů.

INA-INF-001-106-002

Komentář:

Očekávaný výsledek učení vede žáka k práci s vybranými a přiměřenými programy a aplikacemi podle pokynů. Učitel volí takové digitální prostředky, které žáka motivují ke zlepšování vlastních výkonů. Žák se učí využívat různé aplikace a programy jako prostředek k hravé a atraktivní formě učení.

Příklady aktivit:

Žák pracuje s výukovou aplikací, která poskytuje okamžitou zpětnou vazbu (např. správné nebo nesprávné odpovědi doprovázené zvukem nebo animací) a na základě výsledku opakuje pokus.

Žák skládá obrázkové puzzle v aplikaci a sleduje, zda bylo zadání úspěšně dokončeno; pokud ne, má možnost opravit chybu.

Žák si z nabídky vybere jednoduchou edukativní hru (např. přiřazování tvarů, barvy nebo počítání) a plní úkoly podle instrukcí učitele.

Žák pracuje s interaktivní tabulí nebo dotykovým displejem, kde podle pokynů vybírá správné odpovědi, které aplikace vizuálně i zvukově vyhodnocuje.

Učivo:

  • Herní programy
  • Zábavné programy
  • Výukové programy
  • Kompenzační programy
  • Kompenzační programy s hlasovým výstupem

Vazby na další očekávané výsledky učení