Umět požádat o pomoc při reklamaci nevhodně zakoupeného zboží nebo služby.
CAS-CAS-002-110-006
Komentář:
Očekávaný výsledek učení směřuje k seznámení žáka s postupem reklamace nevhodně zakoupeného zboží nebo služby. Cílem je zprostředkovat informace, které vedou k nápravě dané situace, a rozvíjet schopnost efektivně řešit spotřebitelské problémy.
Příklady aktivit:
Žák si osvojuje prostřednictvím modelových situací postup reklamace a formulaci důvodu reklamace.
Učivo:
- Nácvik modelových situací
Vazby na další očekávané výsledky učení
Předcházející
Vzdělávací oblasti
- CPA-OSV-001-106-003 Rozpoznat základní povolání, se kterými se setkává v běžném životě.
- CSA-CJS-002-106-005 Rozpoznat různé nebezpečné situace ve svém každodenním životě a v případě ohrožení požádat o pomoc.
- MAA-MAT-003-106-003 Uplatňovat matematické znalosti při manipulaci s penězi v oboru do 10 Kč.