Sestavit model podle jednoduché předlohy.

CPA-CSP-004-106-002

Komentář:

Očekávaný výsledek učení směřuje k samostatné práci žáka, rozvoji haptiky a umožňuje zažít úspěch při zvládnutí zadání. Žák rozvíjí komunikační dovednosti – využívá možnost požádat učitele o dopomoc nebo radu. Pracuje podle reálné předlohy v grafické podobě, doplněné slovním vysvětlením. Při práci využívá jak díly ze stavebnic, tak běžné materiály, jako je papír, modelovací hmota, drobné kousky dřeva, drátky apod.

Příklady aktivit:

Žák vytvoří jednoduchý model domečku nebo květiny z různých materiálů a dílů.

Žák podle reálné předlohy vyrobí drobnou dekoraci, kterou umí popsat a vysvětlit jednoduše postup její tvorby.

Žák sestaví plošný tvar ze stavebnice podle vzoru nebo předlohy, přičemž rozvíjí jemnou motoriku a orientaci v prostoru.

Učivo:

  • Stavebnice
  • Plošné sestavování modelů
  • Prostorové sestavování modelů
  • Práce podle jednoduché předlohy
  • Práce podle návodu

Vazby na další očekávané výsledky učení