Označit situace v běžném životě, kdy využívá matematiku.
ZGM-ZGC-000-106-001
Komentář:
VZDĚLÁVACÍ STRATEGIE:
Učitel vede žáky k identifikaci situací, v nichž využívá matematiku. Tyto situace vytváří záměrně a plánovaně a povzbuzuje žáky v jejich identifikaci.
Využívá k tomu zejména běžné situace vzniklé při výuce:
- počítání, řazení a seskupování žáků,
- počítání na prstech,
- hraní jednoduchých deskových her,
- simulace situací z běžného života žáků (např. nakupování).
NÁMĚTOVNÍK PROJEVŮ ŽÁKA:
- Žák na základě návodných otázek využívá své počtářské dovednosti k řešení situací při běžných činnostech i v jiných předmětech a při mimoškolních činnostech.
- Matematické dovednosti dokáže aplikovat při hraní jednoduchých společenských her.
Vazby na další očekávané výsledky učení
Následující