Orientovat se v čase a pojmenovat rozvržení svých denních činností.
CSA-CJS-003-106-001
Komentář:
Očekávaný výsledek učení vede žáka k rozlišování denních činností a k orientaci v čase. Zaměřuje se na osvojení dovednosti pojmenovat denní činnosti a zařadit je do svého režimu dne.
Příklady aktivit:
Žák na základě pozorování určí den a noc a přiřazuje obrázky či činnosti tematicky vázané k denním a nočním činnostem.
Žák podle svého denního režimu dokáže rozlišit a vykonávat jednotlivé činnosti.
Žák podle pokynů učitele zvládne sestavit svůj režim dne.
Učivo:
- Rozvržení denních činností
- Orientace v čase
Vazby na další očekávané výsledky učení
Následující
Vzdělávací oblasti
- CAP-CAP-001-110-005 Pozorovat a rozpoznat střídání dne a noci, ročních období.
- CAS-CAS-001-110-001 Rozpoznat příběhy lidí z libovolného historického období a ze současnosti.
- CZA-VZB-002-110-001 Popsat svůj denní režim a používat v praktických modelových situacích zásady zdravého životního stylu.
- MAA-MAT-003-110-001 Orientovat se v čase, určit čas s přesností na půlhodiny v analogovém a digitálním formátu.
- MAA-MAT-003-110-003 Používat běžně využívané jednotky délky, hmotnosti, času, objemu.