Reflektuje své emoce a emoční prožívání druhých a využívá seberegulaci v interakci s druhými.

CSP-OSV-002-ZV9-010
divider

Komentář:

Očekávaný výsledek učení rozvíjí u žáka vnímání vlastních emocí a emocí druhých, podporuje využívání vhodných způsobů seberegulace a zohledňování těchto poznatků ve volbě vhodných forem komunikace a dalších forem interakce s druhými. Regulace vlastních emocí a zohledňování emocí druhých ovlivňují osobní wellbeing, utváření a udržování různých typů vztahů s druhými. 

Rozvoj všímavosti ke svému prožívání a prožívání druhého podporují techniky a modelové situace, které pomáhají vyzkoušet si seberegulaci a citlivost v komunikaci. Rozvíjejí respekt k potřebám žáka i potřebám druhých a dovednost komunikovat vzájemně tyto potřeby. Tyto dovednosti také přispívají ke vnímání školy jako bezpečného místa.

Očekávané výsledky učení