Vědomě využívá své hudební schopnosti a dovednosti získané prostřednictvím vokálních, instrumentálních a hudebně pohybových činností v individuálních i skupinových aktivitách.

UAK-HTD-001-ZV9-002
divider

Komentář:

Skrze cvičení, hry, experimenty a činnosti žák prohlubuje své dovednosti a znalosti ve zpěvu, hře na nástroje a pohybu. Tvořivé činnosti, které vedou k osvojení hudebního jazyka, jsou podle individuální potřeby variovány a opakovány tak, aby žák získal dostatečnou jistotu potřebnou pro jejich prezentaci ve výsledném uměleckém tvaru. K aplikaci znalostí, dovedností, preferencí, idejí apod. dochází ve všech fázích vzdělávacího procesu od jeho počátku, výsledný umělecký tvar může po určitou dobu nebo při konkrétních činnostech absentovat (úplnou absenci nelze doporučit kvůli značnému motivačnímu potenciálu umělecké prezentace, byť na minimální úrovni) a cílem se pak stává sama cesta objevování, poznávání, sdílení, souznění, porozumění.

Očekávané výsledky učení