prezentuje sám sebe v různých situacích s využitím sebehodnocení a zpětné vazby druhých
CSP-OSV-001-ZV9-004
Komentář
Očekávaný výsledek učení je zaměřený na sebeprezentaci žáka ve fyzickém a digitálním prostředí, k čemuž využívá různé postupy sebehodnocení.
Sebeprezentace je důležitou dovedností v různých životních a kariérových situacích. Je založená na důkazech vlastních dovedností a evidenci vlastních úspěchů. Žák rozvíjí své dovednosti sebehodnocení, poznává různé nástroje monitorování svého rozvoje (včetně školního učení) a využívá je při prezentaci. Sebeprezentace má různé podoby v různých životních situacích jako součást neformální i formální sociální interakce, se specifiky v digitálním prostředí (digitální značka atd.).
Hodnoty
- Důstojný život
Postupné/dílčí kroky dosahování očekávaného výsledku učení:
- prezentuje sám sebe (vlastnosti, dovednosti, silné stránky, úspěchy, zájmy, hodnoty, plány)
- využívá různé způsoby sebehodnocení a prokazování svých dovedností
- v modelových situacích zkouší způsoby prezentace sama sebe v různých situacích (neformální skupiny, formální skupiny a týmy, přijímací rozhovory ke studiu, práci atd.)
- na příkladu demonstruje strategie sebeprezentace v digitálním prostředí
- v modelové situaci vyhodnotí možná rizika a důsledky nerealistické sebeprezentace
- koriguje sebeprezentaci na základě sebereflexe a zpětné vazby od druhých
Očekávané výsledky učení
Předcházející