Zapojuje se do tvůrčího procesu v různých rolích na základě svých schopností, osvojených dovedností a osobních preferencí.

UAK-HTD-001-ZV9-001
divider

Komentář:

Tvůrčí a interpretační proces je v tomto oboru velmi komplexní. Nabízí různé možnosti seberealizace a uplatnění na základě osobnostních dispozic, schopností a dovedností, nadání žáka, ale i na základě jeho role ve třídě, ve skupině. Žák sám může být interpretem (zpívá, hraje na hudební nástroje, recituje) nebo tím, kdo přímo prezentuje výsledky tvorby (hraje, tančí), může se ovšem do tvůrčího procesu zapojit i v jiné roli – může být tím, kdo pomáhá vytvářet scénu, hudební doprovod, podílí se na koncepci prezentovaného tvaru, pomáhá s tvorbou scénáře/dialogů apod. Žák tak poznává proces umělecké tvorby z různých perspektiv a objevuje své místo v něm.

Očekávané výsledky učení