Ve spolupráci s druhými plánuje, realizuje a vyhodnocuje aktivity, které podporují wellbeing všech členů školní komunity.
Komentář:
Znalostního základu výsledku učení žák dosahuje v oboru Osobnostní a sociální výchova, Výchova ke zdraví a bezpečí, Výchova k občanství, Informatika.
Očekávaný výsledek učení je zaměřený na dovednosti přispívat k naplňování potřeb všech členů komunity. Žák aktivně podporuje spolupráci při učení mezi sebou a spolužáky (a učiteli) napříč vzdělávacími oblastmi. Aktivně přispívá k budování respektujících vztahů v rámci školní komunity, svým chováním podporuje dobré vztahy ve fyzickém i digitálním vzdělávacím prostředí. Využívá a dále rozvíjí dovednosti vedení dialogu, naslouchání, respektující komunikace a poskytování podpory druhým ve škole i širší komunitě.
Identifikuje společně s druhými rizika pro wellbeing členů školní komunity, podílí se na realizaci kroků k posílení vybraných oblastí, včetně digitálního wellbeingu, dokáže pomoci druhým.
Hodnoty:
- Důstojný život