Uplatňovat jednoduché pohybové dovednosti v individuálních a skupinových činnostech.

CZB-TEV-001-210-002

Komentář:

Očekávaný výsledek učení se zaměřuje na rozvoj pohybového režimu žáka s přihlédnutím ke specifikům jeho zdravotního postižení. Žák se podle pokynů učitele nebo pomocí nápodoby snaží provádět pohybové činnosti správně a v souladu se svými individuálními možnostmi. Postupně si osvojuje pravidla pohybových her a cvičení, včetně motivačních a napodobivých her, a učí se pracovat s tradičním i netradičním náčiním. Dále se seznamuje s pravidly bezpečnosti při turistice a pobytu v přírodě, aktivně se zapojuje do vycházek a osvojuje si dovednosti spojené s pohybem v terénu.

Příklady aktivit:

Žák se účastní her, jako jsou například: Na barvičky, Na medvěda (honička) nebo hra s obručemi, které představují domečky a slouží jako pohybová reakce na hudbu.

Učivo:

  • Pohybový režim
  • Pohybové činnosti s ohledem na zdravotní postižení
  • Motivační a pohybové hry nápodobou
  • Pohybová cvičení s tradičním náčiním
  • Pohybová cvičení s netradičním náčiním
  • Turistika a pobyt v přírodě
  • Vycházky

Vazby na další očekávané výsledky učení